Når du handler hos Yarnmania.dk har du 30 dages returret / åbent køb fra den dag, forsendelsen er modtaget.
Ved retur skal etiketten / båndet være uåbnet, ikke beskadiget eller lugte af røg, mad m.m.
SÅDAN LAVER DU EN NORMAL RETUR:
Retur med Postnord (DPD) returseddel:
1. Lim den vedlagte returseddel på pakken. Medsend følgeseddel sammen med det du returnerer og brug original emballage eller anden tæt indpakning.
2. Aflever returpakken til nærmeste indleveringssted. Søg efter nærmeste sted her: https://my.postnord.no/service-points?context=privat
3. Bed altid om en kvittering på din retur ved aflevering af pakken.
Mangler du returseddel:
1. Hvis du har mistet din returseddel, kan du printe en ny her. Vælg nr 2 og skriv ind returkoden Strikkeretur
- Denne returseddel gælder kun ved retur med Postnord (se ovenfor).
Hold styr på sporingsnummer og kvittering, indtil returen er behandlet. Vi opkræver returporto på 69 kr på tilhørende faktura/betaling, når returneringen er behandlet.
Når vi har modtaget og behandlet din retur, vil den tilhørende betaling/faktura blive rettet. Hvis du har valgt fakturabetaling og ikke betalt den, slettes varen/varerne fra fakturaen, og du vil modtage en opdateret faktura på e-mail. Hvis du allerede har betalt med kort ved bestilling, eller betalt den tilsendte faktura, vil du modtage en refundering fra Klarna inden for 1-5 hverdage efter, at returneringen er færdigbehandlet her hos os.
Hvis du endnu ikke har betalt fakturaen, kan det være smart at sætte den på pause for at undgå rykkere, hvis forfaldsdatoen er lige om hjørnet. Behandlingstiden for en returnering kan tage op til 2 uger fra det tidspunkt, vi har modtaget varen. Du kan nemt sætte fakturaen på pause (indberette retur) via "min side" på www.klarna.dk, via Klarnas egen app eller på tlf. 69 91 88 81 mandag-fredag kl. 09.00-17.00 (lukket på helligdage).
Hvis du ikke betaler fakturaen inden forfaldsdatoen og ikke giver Klarna besked om, at varerne skal returneres og fakturaen pauses i afventning på behandling af returneringen, kan der blive pålagt rykkergebyr fra Klarna på den ubetalte faktura. Kunden er ansvarlig for at betale eventuelle rykkergebyrer.
Ønsker du at benytte en anden forsendelsesmetode end vores returseddel, kan du gøre det for egen regning og risiko til følgende adresse:
Yarnmania
Grålösvägen 46
452 60 Strömstad
SWEDEN
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SÅDAN LAVER DU EN OMBYTNING:
- Du får gratis retur ved ombytning. Den nye bestilling laves til normale fragtpriser.
1. Lav en ny bestilling i webbutikken på det produkt(er) du øsnker at bytte til. Skriv derefter det nye ordrenummer på følgesedlen, som du medsender i returpakken, for at få gratis retur.
- Vil du have den samme produkt, men bare f.eks. bytte til en anden farve, får du produktet til samme pris som du købte varen for i din oprindelige ordre.Ved ombytning af en strikkepakke, ønsker vi at hele strikkepakken returneres og at man laver en ny ordre.
- Send dit nye ordrenummer til os (post@yarnmania.dk) når bestillingen er gennemført, så retter vi prisen så det passer med priset på din oprindelige ordre. Dette er ikke nødvendigt, hvis produktet har den samme pris som da du bestilte første gang eller om du bestiller et helt andet produkt.
2. Retursedlen klistres på pakken (returseddel er vedlagt i pakken). Se ovenfor, hvordan du returnerer.
Hold styr på sporingsnummer og kvittering, indtil returen er behandlet. Hvis du vil bruge en anden forsendelsesmetode end vores returseddel, kan du gøre dette for egen regning og risiko.
Når vi har modtaget og behandlet din retur, vil den tilhørende betaling/faktura blive rettet. Hvis du har valgt faktura og den ikke er betalt endnu, slettes varen/varerne fra fakturaen, og du vil modtage en opdateret faktura på e-mail. Hvis du allerede har betalt med kort ved bestilling, eller betalt den tilsendte faktura, modtager du en refundering fra Klarna inden for 1-5 hverdage efter, at returneringen er behandlet her hos os.
Hvis du endnu ikke har betalt fakturaen, kan det være smart at sætte den på pause for at undgå rykkere, hvis forfaldsdatoen er lige om hjørnet. Behandlingstiden for en returnering kan tage op til 2 uger fra det tidspunkt, vi har modtaget varen. Du kan nemt sætte fakturaen på pause (indberette retur) via "min side" på www.klarna.dk, via Klarnas egen app eller på tlf. 69 91 88 81 mandag-fredag kl. 09.00-17.00 (lukket på helligdage).
Hvis du ikke betaler fakturaen inden forfaldsdatoen og heller ikke giver Klarna besked om, at varerne skal returneres og fakturaen pauses i afventning på behandling af returneringen, kan der blive pålagt rykkergebyr fra Klarna på den ubetalte faktura. Kunden er ansvarlig for at betale eventuelle rykkergebyrer.
Ønsker du at benytte en anden forsendelsesmetode end vores returseddel, kan du gøre det for egen regning og risiko til følgende adresse:
Yarnmania
Grålösvägen 46
452 60 Strömstad
SWEDEN
Læs mere om hvordan returnering bliver håndteret gennem Klarna HER